Metody płatności

Wybierz, w jaki sposób chcesz zapłacić za swoje zakupy w telparts: Kartą płatniczą, Przelewy24, PayU, dotpay czy kartą upominkową. Preferowaną metodę płatności można wybrać na etapie finalizacji zamówienia. telparts nie akceptuje płatności dokonanych przed złożeniem zamówienia.

Zakupów na stronie www.telparts.pl mogą dokonywać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.

Więcej informacji o różnych metodach płatności znajdziesz poniżej.

Płatność kartą – szybka i bezpieczna

  • 1. Akceptujemy karty MasterCard i Visa.
  • 2. Dla bezpieczeństwa klientów wszystkie transakcje są szyfrowane*.
  • 3. Karta zostanie obciążona dopiero po wysłaniu zamówienia**.

* Aby dowiedzieć się więcej o płatnościach kartą, przeczytaj naszą Politykę Prywatności.

** Po zaakceptowaniu płatności kartą płatniczą kwota zakupu zostanie natychmiast zablokowana, a Klient otrzyma pocztą e-mail potwierdzenie zamówienia. Karta zostanie obciążona dopiero po wysłaniu zamówienia. Jeśli zwrócisz jakieś elementy zamówienia, ich wartość zostanie przekazana na rachunek Twojej karty. Jeśli płatność kartą nie zostanie zaakceptowana, anulujemy zamówienie. W razie dodatkowych pytań należy kontaktować się z bankiem lub instytucją, która wydała kartę.

Przelewy24

Płatność w kilku prostych krokach:

1. W momencie finalizacji zamówienia wybierz jako metodę płatności Przelewy24.

2. Wybierz z listy swój bank.

3. Po przekierowaniu na stronę banku zaloguj się.

4. Zatwierdź płatność. Pola danych płatności będą już wypełnione, nie musisz więc nic wpisywać.

5. Bank natychmiast wyświetli potwierdzenie płatności.

6. Wrócisz na stronę www.telparts.pl, a Twoje zamówienie i płatność zostaną potwierdzone!

Często zadawane pytania

Jakie karty są akceptowane?

Firma telparts akceptuje karty Visa i MasterCard


Kiedy zapłata jest pobierana z mojego konta?

Pieniądze pobierane są momencie złożenia zamówienia


Czy dane mojej karty i dane osobowe są bezpieczne?

Firma telparts gwarantuje całkowite bezpieczeństwo Twoich danych. Wszystkie informacje są wysyłane w zaszyfrowanej postaci, co zapewnia pełną ochronę wszystkich poufnych danych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.


Jak mogę otrzymać fakturę?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę, po prostu skontaktuj się z nami nie później niż miesiąc po otrzymaniu przesyłki. Pamiętaj, że fakturę wystawiamy wyłącznie na dane osoby fizycznej, na której koncie zostało złożone zamówienie. Fakturę wyślemy do Ciebie na zarejestrowany adres e-mail.

Skontaktuj się z nami drogą mailową sklep@telparts.pl.


Jak wygląda procedura zwrotu?

Jeśli zwrócisz którykolwiek produkt, jego równowartość zostanie przekazana w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności (nie pobieramy kosztów przesyłki zwrotnej). W przypadku zwrotów produktów opłaconych kartą pieniądze są zwracane na rachunek tej samej karty.

Aby uzupełnić dane niezbędne do płatności kartą, po dokonaniu zakupów należy zarejestrować się na www.telparts.pl

Jeśli użyto usługi Przelewy24, zwrot pieniędzy zostanie przekazany na rachunek, z którego wysłano płatność.


Podejrzewam, że dostaję od was e-maile phishingowe, dlaczego?

Jeśli otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o podanie nam danych swojej karty lub innych podobnych informacji, pamiętaj, że telparts nigdy nie wysyła takich wiadomości. telparts prosi o podanie danych konta tylko w odpowiedzi na pytania zadane przez Klienta pocztą e-mail lub telefonicznie albo w razie konieczności doprecyzowania danych złożonego zamówienia. Nigdy nie poprosimy Cię jednak o podanie danych rachunku bankowego pocztą e-mail. Nie odpowiadaj na takie prośby. Jeśli wysyłamy wiadomość e-mail z prośbą o podanie danych osobowych, zawsze prosimy, aby Klient skontaktował się z nami wysyłając e-mail na adres sklep@telparts.pl. Nigdy nie prosimy o klikanie żadnych łączy.

Jeśli kiedykolwiek otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o kliknięcie łącza i podanie danych osobowych, nie klikaj żadnych łączy, nie odpowiadaj na tę wiadomość i natychmiast ją usuń.

W wypadku pytań dotyczących wiadomości e-mail zawsze możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta, wysyłając e-mail na adres sklep@telparts.pl.

Co to jest wiadomość phishingowa?

Celem nadawców wiadomości phishingowych jest kradzież Twojej tożsamości i/lub zarażenie Twojego komputera wirusem. Wyłudzają oni informacje, często prosząc o kliknięcie łącza, które przekierowuje na inną stronę lub prosząc o kontakt telefoniczny, w trakcie którego użytkownik jest proszony o podanie swoich danych. Kliknięcie takiego łącza często powoduje zarażenie komputera wirusem. Dane osobowe są następnie przechwytywane na przykład za pośrednictwem takiego oprogramowania, jak Java czy Adobe Flash.