Dostawa i zwroty

Jak szybko wysyłamy?

Paczki zwykle wysyłane są maksymalnie 24 godziny po zaksięgowaniu wpłaty, gdyby powstało opóźnienie zawsze informujemy o takim zdarzeniu. Paczki w zależności jaką formę dostawy wybierzesz wysyłane są za pomocą inPost paczkomaty 24/7 oraz kuriera DPD. Udostępnimy Ci link do śledzenia zamówienia.

Jeżeli zamierasz zakupić więcej rzeczy prosimy o dodanie wszystkiego w jednym zamówieniu. 

Każdy produkt przed wysłanie dokładnie sprawdzamy, aby mieć pewność, że dostarczamy Ci wolny od wad produkt.

Zwroty

Zawsze masz prawo zrezygnować z zamówienia w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Okres, w którym przysługuje prawo do rezygnacji, jest liczony od dnia dostawy ostatniego produktu z zamówienia.

Jak mogę zwrócić zamówienie?

Jeśli chcesz zwrócić produkty zakupione na stronie telparts.pl

1. Wejdź na stronę historii Twoich zamówień : link 

2. Kliknij na szczegóły danego zamówienia z którego chcesz zwrócić produkty.

3. Wypełnij krótki formularz na dole strony i wyślij.

4. Możesz też się skontaktować z nami bezpośrednio. Z przyjemnością pomożemy. Napisz do nas.

Gdzie mam wysłać zwracane produkty?

Wypełnij formularz zwrotu na stronie z szczegółami w historii Twoich zamówień. Szczegóły do zwrotu, wyślemy Ci wiadomością e-mail, zaraz po zatwierdzeniu Twojego zwrotu.

Pamiętaj zwroty przyjmujemy tylko, gdy miało miejsce zatwierdzenie zwrotu z naszej strony. O zatwierdzeniu - oczekiwaniu na przesyłkę poinformujemy Cię mailowo i zostanie to wyświetlone w panelu ZWROTY. Dostępny tam formularz zwrotu prosimy wydrukować i przesłać wraz z produktem.

Pamiętaj, że zwracane produkty muszą być wolne od wad i znamion ich użytkowania.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, to napisz do nas.

Jak dowiem się o dostarczeniu zwrotu?

Kiedy Twój zwrot zostanie odebrany w naszym magazynie, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o zwrocie i potwierdzeniem jego odbioru. Jeśli zwrócisz którykolwiek produkt, jego równowartość zostanie przekazana w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności. W wypadku zwrotów produktów opłaconych kartą pieniądze są zwracane na rachunek tej samej karty. Jeśli wybierzesz płatność przelewem to na te samo konto zostanie zwrócona należność. Płatności dokonane metodą Przelewy24 są zwracane w ten sam sposób.

Prawo do rezygnacji z zamówienia

Zawsze masz prawo zrezygnować z zamówienia w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Okres, w którym przysługuje prawo do rezygnacji, jest liczony od dnia dostawy ostatniego produktu z zamówienia. Najprostszą metodą zwrotu jest wypełnienie formularza zwrotu dostępnego na stronie z szczegółami w historii Twoich zamówień, umieszczenie go w paczce oraz przesłaniu przesyłki do nas. Formularz zwrotu możliwy jest do wydruku w momencie zatwierdzenia zwrotu. Będzie on widoczny w panelu ZWROTY w menu Twojego konta.